Üzembe állt új központi felügyeleti rendszerünk

Új központi felügyeleti rendszerünk (UniAlarm Dispatcher Standalone System 2020 Lite) éles üzembe került, mellyel egy időben megtörtént diszpécserszolgálatunk telematikai modernizációja is.

 

Az új rendszer egyrészről modern IT megoldásokkal hosszú távon biztosítja a diszpécserszolgálat hatékony működését, másrészt új lehetőségeivel kapacitásbővítést és egyben új funkciókat is kínál:

 

  • a hatósági tűzátjelzéseknél egyedülállóan rugalmas értesítési és jelzési beállításokat;
  • e-mail és SMS riasztási opciókat;
  • automatikus kimutatáskészítési lehetőségeket;
  • belső folyamatkezelési és folyamatirányítási modulokat.

A rendszer beszerzése, valamint a működés migrációja illeszkedik társaságunk 10 éves alapításának évfordulójára meghirdetett komplex technológia felújítási és kapacitásbővítési stratégiájába, melynek célja, hogy piaci részesedésünk bővítésével ügyfeleink részére magas minőségű, technológiailag innovatív szolgáltatásokat kínáljunk.

 

A projekt megvalósításához az Európai Unió társfinanszírozásával a következő támogatást nyertük el:

 

  • a kedvezményezett neve:  IntelliAlarm Tűz és Riasztás Átjelző Zártkörűen Működő Részvénytársaság
  • a projekt címe: „Digitális katasztrófavédelmi jelzésdisztribúciós, megjelenítő és diszpécserközpont beszerzése, üzembehelyezése és migrációja”.
  • a szerződött támogatás összege: 10 Millió Forint
  • a támogatás mértéke (%-ban): 62.07 %
  • a projekt befejezési dátuma: 2022.06.10.
  • projekt azonosító száma GINOP-1.2.9-20-2021-04880

 

Kérdése van?

24 órán belül válaszolunk!

Árajánlatot kérek